Rabu, 24 Ogos 2011

Rawatan Resdung

Pusat Rawatan Alternatif Al Hafiz menyediakan khidmat rawatan kepada anda yang mempunyai masalah resdung atau sebarang gejala dan simptom-simptom resdung. Bentuk rawatan kami ialah dengan mengeluarkan sinus (lendir-lendir) yang tersumbat di sekitar muka dan kepala anda, khususnya bahagian depan muka, rongga hidung dan lubang telinga. InsyaAllah, adunan herba yang kami gunakan sangat berkesan mencairkan dan menarik keluar lendir-lendir tersebut melalui hidung dan mulut.

Anda boleh datang pada bila-bila masa untuk sesi pemeriksaan dan rawatan. Hubungi kami di 013-9699666 / 019-3135432 untuk sebarang tempahan atau pertanyaan. Kami juga sedia ke tempat anda di kawasan perak / penang dan untuk sesi rawatan di rumah, pejabat, masjid atau surau. Bagi anda yang tinggal di luar kawasan perak dan penang , kami amat berbesar hati sekiranya anda dapat mengumpulkan beberapa orang untuk bersama-sama menjalani rawatan kami.

RAWATAN DI RUMAH/ PEJABAT

Kami sedia menjalankan khidmat rawatan resdung di rumah atau pejabat anda. Anda boleh menghubungi kami pada bila-bila masa, insyaAllah kami akan aturkan temujanji untuk sesi rawatan di rumah atau pejabat anda. Bayaran untuk sesi rawatan ialah RM70.00 seorang, Tiada had masa untuk satu-satu sesi rawatan. Selagi anda merasakan masih ada sinus yang perlu dikeluarkan, rawatan akan diteruskan sehingga selesai. ( satu-satu sesi rawatan $40 untuk kawasan kampar dan taiping perak sahaja)

Bagi anda yang berjaya mengumpulkan sekurang-kurangnya 5 orang (jiran/ saudara mara) untuk menjalani sesi rawatan di rumah anda, rawatan percuma akan diberikan kepada anda.

.

RAWATAN DI MASJID/ SURAU

Kami juga sedia menjalankan khidmat rawatan resdung di masjid dan surau kariah anda. Pihak pentadbiran masjid atau surau boleh menghubungi kami pada bila-bila masa untuk menetapkan tarikh dan waktu sesi rawatan. Untuk rawatan yang diadakan di masjid dan surau, Bayaran untuk satu sesi rawatan ialah RM70.00, dan RM10.00 daripadanya akan disumbangkan kepada masjid atau surau tersebut.

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan